9 Eylül 2016 Cuma

Galaxy Note 7 Şikayetler Devam Ediyor

Günlerdir çoğu yerlerden patlama haberlerinden sonra firma akıllı telefonların satışını durdurmuş ve satışı yapılan telefonları geri çağırmaya başlamıştı. Buna ek olarak yine bir patlama haberi geldi.


Patlamaların ardı arkası kesilmiyor. Bir çok kişinin şikayet ettiği Galaxy Note 7 yine bir patlama haberiyle gündeme geldi.  

Samsung, gelen yüzlerce batarya şikayeti ve hatta bazı patlama hadiselerinin ardından Galaxy Note 7'leri geri çağırdığını duyursa da, söz konusu model tehdit oluşturmaya devam ediyor. Crushader adlı Avustralyalı bir Reddit kullanıcısının başına gelen hadisede; patlayan Galaxy Note 7 cihazın o esnada bulunduğu otel odasında 1.800 AUD'yi (yaklaşık 4.046 TL) aşkın maddi bir hasar bırakmış. 

Bir iş gezisinde olduğunu belirten kullanıcının açıklaması şöyle: "Yepyeni Note 7 telefonum ben hala uykudayken bu sabah patladı, fişe takılıydı ve şarj oluyordu.Telefon tamamen yandı, SIM ya da SD kartımı kurtarmak için SIM tablasını bile boşaltamıyorum. Merak ediyorsanız söyleyeyim, orijinal şarj cihazı ve kablosu kullanıyordum. Onu yere atıp söndürmeye çalışırken otel odasındaki yatak çarşaflarını ve yerdeki halıyı yaktı, bu esnada bir parmağım da yandı."



Kullanıcı Samsung'un kendisine yaptığı açıklamada, bunun Avustralya'daki ilk hadise olduğunu belirttiğini söyledi ve şunları ekledi: "Bir Samsung mağazasına gittim ve bana ödünç bir J1 modeli verdiler; otelde hasarın faturasını ödeyeceklerine dair söz verdiler." dedi

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptığınız İşin Teşekkürler.