6 Ağustos 2016 Cumartesi

Blog Hit Artırma Yöntemleri

Evet arkadaşlar son zamanlarda çok yaygınlaşan blog yazma merakı beni de sarmış ve yaklaşık 3,5 yılı aşkındır yazmaya devam ediyorum. 

Bende aynı sizler gibi blog hitini nasıl artıracağım diye araştırma yapmaktan yorulmuştum artık ve bir türlü Blog Hitini artıramadım. Defalarca tema değiştirdim ama yine olmadı. Neyse fazla uzatmadan sizlere hit artırmanın kolay yollarını anlatacağım.

Öncelikle bu işte sabırlı olmak gerekir.
- Özgün yazılar yazıp yayınlamak gerekir.
- Kesinlikle kopya içerik yazmayın yani kopyala/yapıştır yapmayın.
- Güncel yazılar paylaşın.
- Sosyal medyayı iyi kulanın.
- Diğer sitelere yorumlar bırakın.

Bu altın kuralları aynen uyguladığımız takdirde Google sitenizi daha çok ziyaret ederek sizlere üst sıralara çıkmanızı sağlayacaktır. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Yorum Yaptığınız İşin Teşekkürler.